Veelgestelde vragen

Bestelling

- Mijn type telefoon staat niet in de lijst bij een design, kan dit nog toegevoegd worden?
We kunnen in principe hoesjes voor alle recente type smartphones leveren, vul het contactformulier in bij “Contact” met je aanvraag. Laat in het bericht je gewenste type telefoon inclusief de titel van het design achter.

- Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd van je bestelling wordt op de productpagina van het artikel aangegeven, wij streven er naar om alle bestellingen binnen 1-3 werkdagen te versturen, hierna duurt het nog 1-2 werkdagen om het pakje bij jou aan huis te leveren.

- Rekenen jullie verzendkosten?
Wij rekenen geen verzendkosten voor alle producten op culsa.nl!

Verzenden

Hoe verzenden jullie?
Wij verzenden alle bestellingen met een brievenbuspakje via PostNL. Bijkomend voordeel is dat je hiervoor een track & tracecode krijgt.

- Wanneer kan ik mijn pakje verwachten?
Je pakje kan je volgen via de track & tracecode die wij naar je e-mail gestuurd hebben. Hierop kun je zien wat de verwachte levertijd is.

Moet ik thuis zijn om mijn bestelling in ontvangst te nemen?
Nee dit hoeft niet, onze bestellingen worden verstuurd met een brievenbuspakje, je vindt het pakje vanzelf in de brievenbus of op de deurmat!

Betalen

- Hoe kan ik betalen op culsa.nl?
Bij Culsa kun je je bestelling afrekenen met: iDeal, PayPal, Apple Pay, Google Pay en Creditcard .

Hoe weet ik of mijn bestelling is betaald?
Wanneer wij je betaling hebben ontvangen sturen wij je een bevestiging via een e-mail.